Některým našim zákazníkům nechodí e-maily z e-shopu iBYZNYS. Kde je problém?

4. 2. 2015
( https://www.ibyznys.cz/www/rsobrazky/velke/mailprotectspf.jpg )

Z důvodu zavádění antispamové ochrany SPF u poskytovatelů emailových účtů (např.: email.cz, seznam.cz, gmail.com, atp.) je u Vaší domény potřeba upravit SPF záznam, který definuje servery oprávněné odesílat emaily vaším jménem.

Úprava tohoto záznamu se provádí u poskytovatele dané domény (DNS). Samotná úprava spočívá v přidání TXT záznamu pro SPF include:spf.ibyznys.cloud (což je adresa našeho SMTP serveru, ze které se odesílají e-maily e-shopu iBYZNYS).

SPF TXT záznam by mohl vypadat přibližně takto:
v=spf1 a mx ip4:X.X.X.X (IP adresa vašeho smtp serveru) include:spf.ibyznys.cloud -all

Váš správce IT, případně doménový registrátor, by neměl mít problém toto nastavit.

Dále je velmi vhodné v nastavení iBYZNYSu aktivovat podepisování odchozích mailů pomocí technologie DKIM. Zvýší se tím pro doručovací SPAM filtry důvěryhodnost odesílaných mailů.

Pro co nejvyšší účinnost doručování mailů je ideální nastavení SPF i DKIM.